location car search folder print add-compare-btn icon-blank-sheet icon-sheet icon-compare icon-columns icon-wheel icon-wheel two icon-shield icon-insurance icon-service icon-funding

Boxer -moottori

Takaisin XV

Boxermoottori antaa XV:lle urheilullista luonnetta ja vie ajonautinnon tasolle, josta muut vain haaveilevat.

SUBARU Boxer -moottori on kevyt ja kompakti. Boxermoottorissa sylinterit ovat 180 asteen kulmassa vaakatasossa kampiakselin molemmin puolin. Näin moottori on matalampi kuin muissa ratkaisuissa. Moottorin ja koko auton painopiste on matalammalla ja tasapaino parempi. Lisäksi sylinterien vastakkaisiin suuntiin liikkuvat männät vähentävät moottorin värinää. 

HELPOSTI HALLITTAVA

SUBARU Boxer -moottori ja voimansiirto ovat symmetrisesti suorassa linjassa toisiinsa nähden. Näin voima ohjautuu tasaisesti suoraan jokaiselle neljälle pyörälle, ja auton tasapaino ja hallittavuus ovat huippuluokkaa.

helposti hallittava

TASAPAINOINEN

SUBARU Boxer -moottorin rakenteen ja AWD-nelivetojärjestelmän yhdistelmästä syntyy ainutlaatuinen tasapaino. Auton matala painopiste tasapainottaa ajettavuutta ja parantaa hallittavuutta kaikissa olosuhteissa.

Tasapainoinen

1.6 LITRAN SUBARU BOXER DOHC (1.6i)

MAKSIMITEHO:Subaru Boxer engine
84 kW (114 hv)/5 600 r/min

MAKSIMIVÄÄNTÖ:
150 Nm /4 000 r/min

POLTTOAINEENKULUTUS:
(Lineartronic): 6,3 litraa/100 km*,(5MT): 6,5 litraa/100 km*

CO2-PÄÄSTÖT:
(Lineartronic): 146 g/km*,
(5MT): 151 g/km*

2.0 LITRAN SUBARU BOXER DOHC (2.0i)

Subaru boxer engine

MAKSIMITEHO:
110 kW (150 hv)/6 200 r/min

MAKSIMIVÄÄNTÖ:
196 Nm/4 200 r/min

POLTTOAINEENKULUTUS:
(Lineartronic): 6,5 litraa/100 km*,

(6MT): 7,0 litraa/100 km*

CO2-PÄÄSTÖT:
(Lineartronic): 151 g/km*,
(6MT): 160 g/km*

 

2.0 LITRAN SUBARU BOXERDIESEL DOHC (2.0D)

Subaru boxer engine

MAKSIMITEHO:
108 kW (147 hv)/3 600 r/min

MAKSIMIVÄÄNTÖ:
350 Nm/1 600–2 800 r/min

POLTTOAINEENKULUTUS:
(6MT): 5,4 litraa/100 km*

CO2-PÄÄSTÖT:
(6MT): 141 g/km*

 

 

 

* Polttoaineenkulutus ja CO2-päästöt normin EC715/2007-136/2014W mukaisesti.