location car search folder print add-compare-btn icon-blank-sheet icon-sheet icon-compare icon-columns icon-wheel icon-wheel two icon-shield

SUBARU BOXER -MOOTTORI

Takaisin Forester

 

Harva katumaasturi toimii ajettaessa niin luotettavasti ja reagoi niin hyvin kuin Forester. Suurin syy tähän on konepellin alla: SUBARU BOXER moottori.

 

2,0-LITRAINEN DOHC SUBARU BOXER -DIESELMOOTTORI

MAKSIMITEHO:
147 hv (108 kW) / 3600 r/min

MAKSIMIVÄÄNTÖMOMENTTI:
350 Nm / 1600–2400 r/min

POLTTOAINEENKULUTUS:
6,1 l/100 km* (Lineartronic)

5,7 l/100 km* (6MT)

CO2-PÄÄSTÖT: 
158 g/km* (Lineartronic)

148 g/km* (6MT)

2,0-LITRAINEN DOHC SUBARU BOXER -BENSIINIMOOTTORI

MAKSIMITEHO: 

150 hv (110 kW) / 6200 r/min

MAKSIMIVÄÄNTÖMOMENTTI:
198 Nm / 4200 r/min

POLTTOAINEENKULUTUS:
6,5 l/100 km* (Lineartronic), 

6,9 l/100 km* (6MT)

CO2-PÄÄSTÖT:
150 g/km* (Lineartronic), 

160 g/km* (6MT)

2,0-LITRAINEN DOHC SUBARU BOXER -TURBOMOOTTORI, BENSIINI

MAKSIMITEHO:

240 hv (177 kW) / 5600 r/min

MAKSIMIVÄÄNTÖMOMENTTI:
350 Nm / 2400-3600 r/min

POLTTOAINEENKULUTUS:
8,5 l/100 km*

CO2-PÄÄSTÖT:
197 g/km*

Lisää vakautta

Koska matalarakenteinen moottori on asennettu korissa alhaalle, koko auto on vakaa, eivätkä sivuttaisliikkeet vaikuta siihen samalla tavalla kuin muilla moottoriratkaisuilla varustettuihin autoihin.

Lisää vakautta

Kestävää suorituskykyä

Moottorin matala rakenne on luonnostaan jäykkä ja itseään tasapainottava. Rakenne aiheuttaa V- tai rivimoottoreita vähemmän värinöitä, joten myös moottorin kestävyys ja luotettavuus paranevat.

Kestävää suorituskykyä

 

*Polttoaineenkulutus ja CO2-päästöt: EC715/2007-136/2014W:n mukaisesti