location car search folder print add-compare-btn icon-blank-sheet icon-sheet icon-compare icon-columns icon-wheel icon-wheel two icon-shield

uutiset

 

Subaru on kasvattanut viiden ensimmäisen kuukauden aikana myyntiään 35,8 prosentilla. Myynninveturina toimii edelleen Subaru Forester, mutta myös muut Subaru-mallit ovat lisänneet suosiotaan merkittävästi.

Vaikka autokaupan alkuvuosi on edelleen ollut haasteellinen niin tästä huolimatta Subaru on pystynyt kasvattamaan myyntiään selvästi markkinoita nopeammin. Vuoden viiden ensimmäisen kuukauden aikana Suomessa myytiin uusia henkilöautoja 49 950 kappaletta, joka on 4,6 prosenttia edellisvuotta enemmän.

 

- Viiden ensimmäisen kuukauden aikana myynninkasvumme on ollut edellisvuoteen verrattuna 35,8 prosenttia, ja tähän olemme luonnollisesti tyytyväisiä, vaikka uusien henkilöautojen kokonaisvolyymi Suomessa voisi toki olla suurempi.

 

- Uudistuneesta mallistosta viime vuonna esitelty Subaru Forester vetää edelleen parhaiten, mutta on ollut kiva huomata, että suomalaisautoilijat ovat löytäneet myös muut mallimme. Etenkin Subaru XV ja Outback ovat ottaneet paikkansa markkinoilta ja autot myyvät tällä hetkellä hyvin, Subaru Nordic Ab:n myyntijohtaja Satu Salomaa kertoo tyytyväisenä.